[はがき]∽A-1-207-3

Type
Book
Issued
1941//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-1-207-3

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 1

概要-体: 207

概要-部: 3

概要-名称: [はがき]

成立年代-元号: 昭和(推)

成立年代-年: 16

概要-物的状態-長さ: 140

概要-物的状態-幅: 89

形態・形式情報-資源タイプ: 葉書

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画

内容記述: 「エス文 ブダペスト定期市 封筒紙」と書かれており、「寄贈者名エスペラント学会、受付月日昭和16年10月3日」というシールが貼られている。

言語: ja/et

年代範囲: 昭和戦前

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

[はがき]∽A-1-207-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[はがき]∽A-1-207-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[はがき]∽A-1-207-5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[はがき]∽A-1-207-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]台湾の夕∽A-1-120

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]市民の科学教室∽A-1-128

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies