坪井誠太郎(宛)∽5_1_2_2_2-3-1
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_1_2_2_2-3-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 1
概要-体: 2
概要-部: 2
概要-枝: 2-3-1
概要-名称: 坪井誠太郎(宛)
成立年代-年: 6
成立年代-月: 6
成立年代-日: 30
概要-作成: ■■■(差出人)
概要-物的状態-長さ: 130
概要-物的状態-幅: 80
概要-物的状態-角度: C
形態・形式情報-資源タイプ: 封筒or袋
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 09手紙・便り
内容記述: 大連州鉄地質調査所の某氏から送られた来た封書。
言語: ja
展示・掲載履歴: ■■■
差出者の名前: 坪井誠太郎
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/06/22
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

坪井誠太郎(宛)∽5_1_2_2_2-16-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎(宛)∽5_1_1_2_25-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎(宛)∽5_1_1_2_18
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎(宛)∽5_1_1_2_29-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎(宛)∽5_5_54_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎(宛)∽5_7_3_3_9-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies