(雑誌抜き取り)歴史地理第六巻六号∽4-22-67

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-22-67

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 22

概要-体: 67

概要-名称: (雑誌抜き取り)歴史地理第六巻六号

概要-物的状態-長さ: 215

概要-物的状態-幅: 140

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

索引事項-組織団体名: 大阪図書館

内容記述: 切抜きであるが, 記事として大阪図書館第一号などが記述されている。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

史学雑誌第八編∽4-22-95-2-19

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌 抜き合綴)古墳∽4-12-35

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京人類学会雑誌第十八号 博物学大家リンネウスの人類論∽4-22-95-2-22

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人種論について∽4-22-95-2-25

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人種の起源に関する種々なる説∽4-22-95-2-26

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(朝日新聞切り抜き)∽4-8-07-03

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies