改暦に際してご健康を祈る ∽4-11-07

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-11-07

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 11

概要-体: 07

概要-名称: 改暦に際してご健康を祈る 

概要-作成: 坪井正五郎

概要-物的状態-長さ: 90

概要-物的状態-幅: 139

デジタルデータ関連-デジタル化の有無: デジタル化済み

形態・形式情報-資源タイプ: 葉書

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画

索引事項-人名: 坪井正五郎

内容記述: 未使用の葉書。

言語: ja

著作権: 著作権の保護期間満了

資源状態: 単紙/単体

備考: 封筒番号706

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

改暦に際してご健康を祈る ∽4-11-08

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

改暦に際してご健康を祈る∽4-13-9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(葉書)改暦に際してご健康を祈る∽4-14-27

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

改暦に際してご健康を祈る∽4-18-9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)改暦に際して御健康を祈る∽5_9_17

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)改暦に際して御健康を祈る 正五郎∽4-22-3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies