(年賀状片)∽5_18_235
Type
Book
Issued
1903/1/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_18_235
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 18
概要-体: 235
概要-名称: (年賀状片)
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 163
概要-物的状態-幅: 90
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 180
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 葉書
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画
内容記述: 描かれた図柄のデザインから未年の年賀状と思われる。「賀」との文字があり, 葉書の一部が長方形に切り取られている。
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/02/09
備考: 「京都帝國大学文科大學」のカードタグが、冊子の右上にクリップにて留められている。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(絵葉書)∽5_18_238
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)改暦に際して御健康を祈る∽5_9_17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)∽5_5_58
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)∽5_12_78
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)∽5_12_73
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)∽5_12_72
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies