新公論 第二十二年第五号∽5_10_6_2_52
Type
Book
Issued
1909-01-03
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_10_6_2_52
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 10
概要-体: 6
概要-部: 2
概要-枝: 52
概要-名称: 新公論 第二十二年第五号
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 40
成立年代-月: 5
成立年代-日: 1
概要-物的状態-長さ: 219
概要-物的状態-幅: 147
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 0
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 「明治以来我臣民となりし人種」との坪井の論説が掲載されている。
言語: ja
資源状態: 冊子
調査年月日: 2004/11/29
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

日本石器時代人民論(第二百六十一号の続)(雑誌抜き取り綴じ)∽5_10_8_2_31
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京人類学會雑誌 第二十二巻 第二百五十, 人種研究材料としての側面輪郭図 ∽5_18_41
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学雑誌第二十八巻第十一號∽5_14_8_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

愛国婦人∽5_10_6_2_16-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京毎夕新聞∽5_10_6_2_15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

太古の住民(雑誌抜取り)∽5_14_1_2_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies