国際問題資料13 西欧に惹かれるチェコの自由化∽I_4_10
Type
Book
Issued
1968-06-20
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_10
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 10
概要-名称: 国際問題資料13 西欧に惹かれるチェコの自由化
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 43
成立年代-月: 6
成立年代-日: 20
成立年代-備考: 表紙に記載
概要-作成: 外務省情報文化局
概要-物的状態-長さ: 210
概要-物的状態-幅: 149
概要-物的状態-高さ: 1
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 06報告書・資料集
言語: ja
過程: ゲラ刷り
資源状態: 冊子/綴
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

国際問題資料29 低開発国への道をたどるチェコスロバキア∽I_4_138_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本の新聞の自由∽I_4_82
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞研究所第三回事業報告∽I_4_22
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

情報メモ No.366∽I_4_138_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界の動き No.199∽I_4_138_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

南洋華僑新聞に關する一調査∽I_4_20
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies