日本新聞学会規約改正要綱∽C-2-3-35-10
Type
Book
Issued
1960-11-04
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-3-35-10
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 3
概要-部: 35
概要-枝: 10
概要-名称: 日本新聞学会規約改正要綱
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 28
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 255
概要-物的状態-幅: 360
概要-物的状態-高さ: 1
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99その他の内容
内容記述: 規約改正案。さらに手書きの書きこみあり。
言語: ja
年代範囲: 昭和戦後
過程: 原稿(手書・タイプ含む)
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料
都高等学校新聞連合規約∽C-2-3-33-31
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
日本新聞学会規約(案)∽C-2-3-33-58
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
都高等学校新聞連合規約∽C-2-3-33-32
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
日本新聞学会入会申込書∽C-2-3-35-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
全国高校新聞連名規約∽C-2-3-33-30
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
日本新聞学会入会申込書∽C-2-3-35-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies