(計画書)∽5_3_16_2_8

Type
Book
Issued
1967-09-28
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_3_16_2_8

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 3

概要-体: 16

概要-部: 2

概要-枝: 8

概要-名称: (計画書)

概要-物的状態-長さ: 255

概要-物的状態-幅: 181

概要-物的状態-角度: 0

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 自然保護研究班の業務と規模の計画。「2」のゴム印あり。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2004/06/30

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

国立科学博物館理工学部門将来計画(案)∽5_3_16_2_12

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(自由記述媒体)∽5_5_59_8

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

自然史研究センターとしての機能を果たすために必要な研究部門拡充の計画∽5_3_16_2_5-1-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ノート表紙)∽5_18_160

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(単語帳)∽5_18_3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(スケッチ)∽5_5_86

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies