(ノート)東京裁縫女学校 諸人種服飾談∽4-20-4-1

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-20-4-1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 20

概要-体: 4

概要-部: 1

概要-名称: (ノート)東京裁縫女学校 諸人種服飾談

概要-物的状態-長さ: 130

概要-物的状態-幅: 81

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 10メモ・草稿・スケッチ

索引事項-組織団体名: 東京裁縫女学校

内容記述: 「一三の木曜午前十一時より正午 午前十時から十一時 (六月十五日より二組三組分)」の記述有り。

言語: ja,en

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(ノート)華族会館諸話 人類学∽4-20-3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)哲学舘木曜講義 人類学大意∽4-15-1-2-12

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ノート)裁縫∽4-16-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)諸人種風習談∽5_6_2_2_7-2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

諸人種婦人の装飾∽4-21-29

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人種の異同と慈善事業∽4-13-45-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies