(土俗総説)∽5_5_179_2
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_5_179_2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 5
概要-体: 179
概要-部: 2
概要-名称: (土俗総説)
概要-物的状態-長さ: 342
概要-物的状態-幅: 484
概要-物的状態-縦: 177
概要-物的状態-横: 66
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: 二つ以上他
概要-物的状態-面: 最右下
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 樹形図の形式で, 「衣食居住」「感情表出」「思想発表」などの項目にわけ, 土俗にかかわる系統を示す。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/09/14
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

土俗総説∽5_5_179_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(人種及土俗)∽5_14_6_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

野蛮未開人の奇風異俗(3)∽5_9_75_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

野蛮未開人の奇風異俗(2)∽5_9_75_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(原稿)∽5_9_76
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

野蛮未開人の奇風異俗(1)∽5_9_75_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies