講話会講義筆記∽5_17_39

Type
Book
Issued
1914/4/
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_17_39

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 17

概要-体: 39

概要-名称: 講話会講義筆記

概要-作成: 柴五郎

概要-物的状態-長さ: 219

概要-物的状態-幅: 149

概要-物的状態-返: 同

概要-物的状態-角度: 270

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 陸軍砲兵中佐の専門的な講義。北京籠城についての解説。

言語: ja

資源状態: 冊子

調査年月日: 2005/01/24

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

講話会講義筆記 第50∽5_17_30

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講話会講義筆記 第49∽5_17_29

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講話会講義筆記 第60∽5_17_19

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講話会講義筆記 第59∽5_17_18

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講話会講義筆記 第63∽5_17_22

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講話会談話筆記 第27∽5_17_43

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies