アメリカのアジア政策 分析と展望(教養特集) 若泉敬・京都産業大学教授、清水知久・日本女子大学助教授との座談会 ∽06-572
Type
Book
Issued
1968年4月23日
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 06-572
概要-名称: アメリカのアジア政策 分析と展望(教養特集) 若泉敬・京都産業大学教授、清水知久・日本女子大学助教授との座談会
成立年代-備考: CD-ROM非収録
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 教養特集 NHK教育テレビ 日本放送協会報道局政経番組部(日本放送協会)
言語: ja
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

平和を探る(教養特集) 第九回理想と現実 武者小路公秀・上智大学教授、香西茂・京都大学教授と座談会 ∽06-574
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

政治体制と人間の自由 チェコ事件の思想的波紋(教養特集) 勝田吉太郎・京都大学教授、作家・安倍公房氏と座談会 ∽06-573
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本の外交(教養特集) 第一回西欧化する日本とアジア 大野勝巳・アラビア石油副社長、野村浩一・立教大学教授と座談会 ∽06-575
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

ウイルソン政権の評価 - 総選挙をひかえたイギリス - (教養特集) 衆議院議員・江田三郎氏、辻清明・東京大学教授と座談会 ∽06-571
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本の外交(教養特集) 第一回伝統と特質 大野勝巳・外務省顧問、内山正熊・慶応大学教授との座談会 ∽06-570
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

報道番組のあり方を考える 内川芳美・東大教授、橋本博・東京放送常務、神島二郎・立大教授と座談会 ∽06-487
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies