正直雑誌十五号(表紙)∽4-14-9
Type
Book
Issued
1891-6-9
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-14-9
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 14
概要-体: 9
概要-名称: 正直雑誌十五号(表紙)
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 24
成立年代-月: 6
成立年代-日: 9
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 163
概要-物的状態-幅: 227
概要-物的状態-縦: 92
概要-物的状態-横: 62
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
索引事項-人名: 坪井正五郎,坪井直子
内容記述: 裏面に「本郷弓町 お直さま」の記述有り。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 正直雑誌
抜き取り雑誌記述-号(No.): 15
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

正直雑誌第二十七号(表紙)∽4-14-8
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第五号(表紙)∽4-14-10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第十七号(表紙)∽4-14-12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第二十号(表紙)∽4-14-15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第二号(表紙)∽4-14-7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第四号(表紙)∽4-14-13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies