新聞切り抜き∽A-1-24-1
Type
Book
Issued
1974/6/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-24-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 24
概要-部: 1
概要-名称: 新聞切り抜き
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 49
成立年代-月: 6
概要-作成: 林邦夫
概要-物的状態-長さ: 297
概要-物的状態-幅: 215
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
索引事項-関係地-地域: 139.75717829999996,35.6911754
内容記述: 毎日新聞の切り抜き。「思潮74、6月」の「格子なき牢獄国家日本」という記事。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 毎日新聞
出版者: 毎日新聞社
言語: ja
年代範囲: 昭和戦後
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新聞切り抜き∽A-1-24-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

毎日新聞学生版 NO.17∽A-1-182-7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

毎日新聞学生版 NO.19∽A-1-183-8
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

毎日新聞学生版 NO9∽A-1-182-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

毎日新聞学生版 NO8∽A-1-182-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中央大学新聞 第308号∽A-2-116-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies