(雑誌切り抜き)新聞之世界∽I_4_68
Type
Book
Issued
1965-05-01
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_68
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 68
概要-名称: (雑誌切り抜き)新聞之世界
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 40
成立年代-月: 5
成立年代-日: 1
成立年代-備考: 上部にメモ書きあり
概要-物的状態-長さ: 226
概要-物的状態-幅: 81
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
内容記述: 「主張」の部分。「新聞社幹部と首相との昼食」が見出し。
言語: ja
過程: その他の過程
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新聞之世界 第472号∽I_4_98
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌切り抜き)上智大学新聞 第77号∽I_4_37
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞之世界 第342号∽I_4_25_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌切り抜き)強力政治の再吟味∽I_4_115_8
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(新聞切り抜き)東京新聞・朝刊 第7412号∽I_4_77
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌切り抜き)帝国議会私觀∽I_4_115_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies