「世界の動き」 No.214 ∽I_4_53
Type
Book
Issued
1969-10-01
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_53
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 53
概要-名称: 「世界の動き」 No.214
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 44
成立年代-月: 10
成立年代-日: 1
概要-作成: 外務省情報文化局
概要-物的状態-長さ: 210
概要-物的状態-幅: 148
概要-物的状態-高さ: 3
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 冊子形態
出版者: 財団法人 世界の動き社
言語: ja
過程: その他の過程
資源状態: 冊子/綴
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

世界の動き No.201∽I_4_138_10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界の動き No.199∽I_4_138_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界の動き No.202∽I_4_138_9
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界の動き No.198∽I_4_138_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞之世界 第472号∽I_4_98
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌切り抜き)新聞之世界∽I_4_68
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies