日本新聞紙の『中立性』について[その成立過程と社会的条件]∽A-2-113
Type
Book
Issued
1962-11-01
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-2-113
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 2
概要-体: 113
概要-名称: 日本新聞紙の『中立性』について[その成立過程と社会的条件]
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 37
成立年代-月: 11
成立年代-日: 1
概要-作成: 藤原勘治
概要-物的状態-長さ: 245
概要-物的状態-幅: 175
概要-物的状態-高さ: 12
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 私家版。奥付部分に「謹呈 小野秀雄様 藤原勘治」とあり
言語: ja
年代範囲: 昭和戦後
過程: その他の過程
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

証言義務と新聞倫理との背反に関する研究∽A-2-90
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞法制論∽A-2-89
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

アメリカにおける新聞集中化の傾向とその対策∽A-2-101
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の名誉毀損法について∽A-2-94
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

学生新聞の使命―インボデン少佐講演―∽A-1-18-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中東紛争とその背景∽A-2-54
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies