樺太の美術(雑誌切綴)∽5_4_14
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_4_14
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 4
概要-体: 14
概要-名称: 樺太の美術(雑誌切綴)
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 250
概要-物的状態-幅: 170
概要-物的状態-角度: 270
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 樺太の住居, 風俗, 美術工芸に関する演説筆記。2月23日流行會席上演述。
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 綴
調査年月日: 2004/07/20
備考: 書き込み「中学世界四十四年二月」とあり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

樺太の美術(雑誌抜き取り綴じ)∽5_10_7_2_42
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道アイヌと樺太アイヌとの風俗習慣比較(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_16
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講演「諸人種風習奇談(続)」(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_26
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界の異習俗に就て(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_18
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講演「諸人種風習奇談(上)」(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_27
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界諸人種の日常作法を学ぶは當世の急務(雑誌切抜き綴)∽5_4_17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies