(ロシヤの人種)∽11_16_3

Type
Book
Issued
/7/26
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 11_16_3

概要-箱: 11

概要-群: 16

概要-体: 3

概要-名称: (ロシヤの人種)

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 37

成立年代-月: 7

成立年代-日: 26

概要-物的状態-長さ: 290

概要-物的状態-幅: 92

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 0

概要-物的状態-折: なし

概要-物的状態-面: なし

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 封筒と中の原稿が一緒になっているもの。「本郷区西片町十番地 坪井正五郎様」「京橋区尾張町一ノ一 博文館」とあり。「ロシヤの人種」との書き込みあり。取り出せないため封筒と中身を一括する。

言語: ja

資源状態: 博文館

調査年月日: 2005/07/15

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

月曜会演説∽11_16_7_4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎(宛)∽11_6_5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(演説原稿)∽11_5_9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人種と美術∽11_7_7_1_2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(原稿)∽11_5_8

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(野蛮未開人種の智慧)∽11_7_5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies