人類学原論 第一稿∽5_5_167_2
Type
Book
Issued
1904-04-22
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_5_167_2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 5
概要-体: 167
概要-部: 2
概要-名称: 人類学原論 第一稿
概要-物的状態-長さ: 177
概要-物的状態-幅: 380
概要-物的状態-縦: 180
概要-物的状態-横: 74
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: 二つ以上他
概要-物的状態-面: 最左
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 「智識界に於ける人類研究の地位」, 植物学と動物学の区分などが書かれている。冒頭部に「明治三十七年四月二十二日より」とあり。表紙を含めて11枚綴り。
言語: ja
資源状態: 綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

人類学原論 第五稿∽5_5_165_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学原論 第二稿∽5_5_166_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(人類学論文原稿)∽5_10_7_2_5-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
(原稿 人類学史1)史学科第十七号人類学史∽4-15-5-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(原稿)∽5_9_76
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学原論(三)∽5_5_176_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies