報学月刊 第一巻第四期∽A-1-200
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-200
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 200
概要-名称: 報学月刊 第一巻第四期
概要-作成: 光華書局
概要-物的状態-長さ: 210
概要-物的状態-幅: 149
概要-物的状態-高さ: 7
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 表紙に「小野蔵書・東大新聞研究室/c22」というシールあり。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 報学月刊
抜き取り雑誌記述-巻/輯/編/年(Vol.): 1巻
抜き取り雑誌記述-号(No.): 4期
出版者: 光華書局
言語: zh
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

報業旬刊 第二巻第十三・十四・十五期号訂本∽A-1-163-15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

報業旬刊 第二巻第十期∽A-1-163-13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

報業旬刊 第二巻第四・五合訂号∽A-1-163-10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

報業旬刊 第一巻第四号∽A-1-163-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

報業旬刊 第二巻第十一・十二期合訂本∽A-1-163-14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

民声 第十一期第三号∽A-1-153
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies