体制の相違をこえて友好を促進する 「アジア レビュー」創刊 ∽06-094

Type
Book
Issued
1970年2月号
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 06-094

概要-名称: 体制の相違をこえて友好を促進する 「アジア レビュー」創刊 

抜き取り雑誌記述-雑誌名: 朝日人(朝日新聞社)

言語: ja

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

歴史の証人として アジアレビューの休刊に際して∽06-616

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世代の断絶をこえて(社説)  [相違点もあれば共通点もある新旧価値観]∽05-243

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

友好国が絶望状態 国連のアルジェリア討議を前に フランスの政変∽02-469

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人口増加をどうして抑制するか(巻頭言) ∽06-020

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日加の友情を育てあげよう(社説)  [ジーフェンベーカー首相来訪]∽05-105

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies