はりませ 五∽G-10-3-1-44

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: G-10-3-1-44

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: G 

概要-群: 10

概要-体: 3

概要-部: 1

概要-枝: 44

概要-名称: はりませ 五

概要-物的状態-資料アイテムの量: 1

概要-物的状態-長さ: 292

概要-物的状態-幅: 216

概要-物的状態-高さ: 20

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 03報道・ニュース

言語: ja

資源状態: 完成・公刊形態

調査年月日: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新役龍乃包丁 完 和綴本∽G-10-3-1-37

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

留守居組合之記∽G-10-3-1-39

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(手書きノート)聞書 五番∽G-10-3-1-47

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

書状∽G-10-3-1-40

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

天保十何年 御公儀御触之写∽G-10-1-1-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

相模国大地震∽G-10-3-1-24

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies