2600年版 満鉄エハガキ∽16-32-2
Type
Book
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 16-32-2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 16
概要-群: 32
概要-体: 2
概要-名称: 2600年版 満鉄エハガキ
概要-作成: 細谷写真館
概要-物的状態-幅: 190
概要-物的状態-高さ: 262
概要-物的状態-横: 190
概要-物的状態-返: 100
概要-物的状態-角度: 180
概要-物的状態-折: 二つ折り
概要-物的状態-面: 上
形態・形式情報-資源タイプ: 封筒or袋
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画
内容記述: 2600年版満鉄エハガキの封筒のみ。定価10銭とあり。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/09/02
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

紀念はがき∽5_9_18
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)東京国際空港∽16-2-2-4-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)拓殖博覧会記念絵葉書(乙種)∽16-2-2-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本空港ターミナルビル正面全景∽16-2-2-4-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ホワイトハウス絵葉書)∽16-2-2-5-2-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)第廿八回寄宿寮記念祭∽16-2-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies