日文旬報 32 ∽I_4_31
Type
Book
Issued
1941-01-01
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_31
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 31
概要-名称: 日文旬報 32
成立年代-元号: 康徳
成立年代-年: 8
成立年代-月: 1
成立年代-日: 1
成立年代-備考: 表紙および背表紙に記載
概要-物的状態-長さ: 204
概要-物的状態-幅: 146
概要-物的状態-高さ: 1
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 一月一日号。32ページ。定価一部五銭。
出版者: 新京特別市 総務廳弘報處
言語: ja
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

旬報 31∽C-2-2-3-16
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旬報(部分)∽C-2-2-3-17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旬報カレント No.142∽I_4_138_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旬報カレント No.178∽I_4_138_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

政大新聞館 落成紀念特刊∽I_4_29
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新日本春秋 第二一七号∽I_4_9_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies