学生実地指導及学術上取調ノ為∽5_1_1_2_1
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_1_1_2_1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 1
概要-体: 1
概要-部: 2
概要-枝: 1
概要-名称: 学生実地指導及学術上取調ノ為
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 10
概要-作成: (坪井誠太郎)(推定)
概要-物的状態-長さ: 197
概要-物的状態-幅: 155
概要-物的状態-縦: 270
概要-物的状態-横: 198
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 「地質国学演習」の実地調査の日程が記されている。
出版者: 東洋社 石川正作 (東京市神田区鎌倉町三番地)
言語: ja
資源状態: 綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

学術攻究ハ箕作理科大学教授ノ指導ヲ受クヘシ∽4-22-50-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

履歴書∽5_1_2_2_2-21-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

佐渡 鳥越脈中ノ長石(地質調査報告)∽5_1_2_2_2-68
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

興斎宇田川君墓標(2)∽5_5_105_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

援助金交付期及金額通知書∽5_1_2_2_2-60
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎, 杉健一(宛)∽5_1_2_2_2-20
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies