坪井正五郎(宛)∽4-13-30
Type
Book
Issued
1909-06-10
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-13-30
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 13
概要-体: 30
概要-名称: 坪井正五郎(宛)
成立年代-元号: 明治(推)
成立年代-年: 42
成立年代-月: 6
成立年代-日: 10
概要-作成: 小澤孝太郎(差出人)
概要-物的状態-長さ: 140
概要-物的状態-幅: 88
形態・形式情報-資源タイプ: 葉書
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 09手紙・便り
索引事項-人名: 坪井正五郎,小澤孝太郎
内容記述: 信州上諏訪町神田の孝太郎氏からの葉書。石器, 化石の発掘, 扱いについての報告の文面が記述されている。
言語: ja
差出者の名前: 小澤孝太郎
受取者の名前: 坪井正五郎
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

坪井正五郎(宛) ∽4-8-07-05
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎留守宅(宛)∽4-8-08-01-01
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎留守宅(宛)∽4-8-08-09
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正五郎, (坪井正五郎)(宛)∽4-11-33-02-02ー01
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎(宛)∽4-14-25
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎(宛)∽4-14-17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies