変革期日本の政治経済∽A-2-32

Type
Book
Issued
1941-02-10
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-32

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 32

概要-名称: 変革期日本の政治経済

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 16

成立年代-月: 2

成立年代-日: 10

概要-作成: 奥村喜和男

概要-物的状態-長さ: 189

概要-物的状態-幅: 136

概要-物的状態-高さ: 24

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

出版者: ささき書房

言語: ja

年代範囲: 昭和戦前

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

天晴地明 経済学論 改訂版∽A-2-38

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

演説の中止・解散・検束∽A-2-25

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

独立日本の進路∽A-2-74

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本の建国と国礼∽A-2-35

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本道とフアツシズム∽A-2-34

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

昭和一新論∽A-2-48

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies