諸人種婦人の仕事∽5_4_119
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_4_119
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 4
概要-体: 119
概要-名称: 諸人種婦人の仕事
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 147
概要-物的状態-幅: 219
概要-物的状態-角度: 90
デジタルデータ関連-デジタル化の有無: デジタル化済み
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 諸人種の婦人はいかなる仕事をしているのかということを総括して講演。「日本弘道叢記」第97号。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 日本弘道叢記
抜き取り雑誌記述-号(No.): 97
出版者: 佐方たま子筆記
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/08/09
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料
諸人種楽器談∽5_4_117
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
諸人種婦人の装飾(上)(下)(雑誌抜取)∽5_4_32
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
諸人種婦人の身だしなみ∽5_4_130
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
諸人種楽器談(3)∽5_4_115
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
諸人種楽器談(4)∽5_4_114
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
諸人種楽器談(2)∽5_4_116
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies