自小樽至ナヤン 定期発着表∽4-11-33-02-02ー02

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-11-33-02-02ー02

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 11

概要-体: 33

概要-部: 02

概要-枝: 02ー02

概要-名称: 自小樽至ナヤン 定期発着表

概要-物的状態-長さ: 232

概要-物的状態-幅: 323

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

索引事項-人名: 坪井正五郎

内容記述: 船の発着表。

資源状態: 単紙/単体

備考: 封筒番号734

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

小樽樺太東廻線定期表 明治四十年六月∽4-11-33-02-02ー03

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(名刺)小樽高等商業学校 国松∽4-20-6-29

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正五郎, (坪井正五郎)(宛)∽4-11-33-02-02ー01

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎殿∽4-22-50-3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

留守宅(宛)∽4-8-08-07-02

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ちらし, 箸入れ)∽4-8-08-07-03

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies