人間・革命・粛清 歴史学者・菊池昌典氏、作家・なだいなだ氏、『瓢鰻亭通信』発行者・前田俊彦氏、社会学者・見田宗介氏と座談 ∽06-070
Type
Book
Issued
1972年4月14日
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 06-070
概要-名称: 人間・革命・粛清 歴史学者・菊池昌典氏、作家・なだいなだ氏、『瓢鰻亭通信』発行者・前田俊彦氏、社会学者・見田宗介氏と座談
成立年代-備考: CD-ROM非収録
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 朝日ジャーナル 特集・連合赤軍事件の意味するもの(朝日新聞社)
言語: ja
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

遍路者の"挫折"の歴史 『記者遍路』 前田俊彦・『瓢鰻亭通信』発行者∽08-050
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

超大国を拒否する思想 菊地昌典・東京大学助教授、野村浩一・立教大学教授、評論家・松岡洋子氏と座談 ∽06-069
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

ソ連の粛清と国際情勢 本社座談会(3) "宮廷革命"のやり方 ハンガリー事件が大きく原因∽02-433
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

読書日記 良きミニコミ望む 「瓢鰻亭通信」独自の発想に魅力∽03-154
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

政治的敗北への道を求めたソ連のチェコ占領 外交評論家・嬉野満洲雄氏、同・笹本駿二氏、谷畑良三・毎日新聞前モスクワ支局長、藤井寛・共同通信外信部次長と座談 ∽06-305
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

民主主義と言論の自由 鵜飼信成・国際基督教大学学長、評論家・福田恆存氏、池島信平・文芸春秋社編集局長と座談 [NHK第二放送特別教養番組の再録]∽06-341
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies