中央世論新聞 第755号∽I_4_97
Type
Book
Issued
1963-12-12
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_97
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 97
概要-名称: 中央世論新聞 第755号
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 38
成立年代-月: 12
成立年代-日: 12
概要-物的状態-長さ: 545
概要-物的状態-幅: 405
概要-物的状態-縦: 275
概要-物的状態-横: 205
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
出版者: 中央世論新聞社
言語: ja
過程: その他の過程
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新聞之世界 第472号∽I_4_98
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞之世界 第342号∽I_4_25_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中央日報「記者編輯應重視 社会公共福祉 小野與新聞界座談」の記事∽I_4_43
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞はこう読まれる 本社世論調査∽I_4_125_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の使命は何か 本社全国世論調査の記事∽I_4_26_15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌切り抜き)上智大学新聞 第77号∽I_4_37
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies