(東京から敦賀の移動記便り)∽5_5_40_2_3
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_5_40_2_3
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 5
概要-体: 40
概要-部: 2
概要-枝: 3
概要-名称: (東京から敦賀の移動記便り)
概要-物的状態-長さ: 166
概要-物的状態-幅: 109
概要-物的状態-縦: 87
概要-物的状態-横: 109
概要-物的状態-角度: 0
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 09手紙・便り
内容記述: 東京から敦賀までの移動記。汽車内での出来事や車中からの風景, 敦賀での散策などのことが記されている。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/08/17
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(東京から敦賀の移動記便り)∽5_5_40_2_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(東京から敦賀の移動記便り)∽5_5_40_2_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(東京から敦賀の移動記便り)∽5_5_40_2_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(東京から敦賀の移動記便り)∽5_5_40_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(東京から敦賀の移動記便り)∽5_5_40_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記)∽5_5_51_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies