『ベラミー』の外函の一部∽I_4_199_

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: I_4_199_

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: I

概要-群: 4

概要-体: 199

概要-名称: 『ベラミー』の外函の一部

概要-物的状態-長さ: 231

概要-物的状態-幅: 140

概要-物的状態-高さ: 3

形態・形式情報-資源タイプ: 箱

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 08文芸一般

内容記述: 小野が翻訳した、モウパツサン作『ベラミー』の外函の一部

出版者: 泰西珍書研究会編

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

備考: M2階でG4の付箋あり。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

異聞 桜田門外の変(2)の記事∽I_4_119

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

異聞 桜田門外の変(1)の記事∽I_4_129

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

異聞 桜田門外の変(9)の記事∽I_4_123

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

茶の間・八歳の母の記事∽I_4_224_10

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

学校新聞の作り方(四)∽I_4_58

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

私は新聞をこう読む 1∽I_4_224_8

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies