大東亜戦争宣伝資料(日文)第2輯∽A-2-16-1

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-16-1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 16

概要-部: 1

概要-名称: 大東亜戦争宣伝資料(日文)第2輯

成立年代-元号: 昭和(推)

概要-作成: 満鉄鉄道総局附業局愛路課

概要-物的状態-長さ: 215

概要-物的状態-幅: 150

概要-物的状態-高さ: 2

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 04広報・宣伝

言語: ja

年代範囲: 昭和時代

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

大東亜戦争宣伝資料(日文)第3輯∽A-2-16-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大東亜戦争宣伝資料(日文)第1輯∽C-1-3-11

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大東亜戦争宣伝資料(日文)第4輯∽C-1-3-10

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

愛路宣伝 演劇教本∽C-2-1-30

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大東亜戦争要図∽A-1-137

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

宣伝宣撫参考手冊∽A-1-36

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies