旧幕府 第3巻第5号∽A-1-58-5
Type
Book
Issued
1899-7-30
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-58-5
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 58
概要-部: 5
概要-名称: 旧幕府 第3巻第5号
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 32
成立年代-月: 7
成立年代-日: 30
概要-作成: 戸川安宅
概要-物的状態-長さ: 222
概要-物的状態-幅: 148
概要-物的状態-高さ: 3
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 第参巻第五号。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 旧幕府
抜き取り雑誌記述-巻/輯/編/年(Vol.): 3
抜き取り雑誌記述-号(No.): 5
出版者: 合資会社富山房雑誌部
言語: ja
年代範囲: 明治時代
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

旧幕府 第3巻第4号∽A-1-58-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旧幕府 第3巻第6号∽A-1-58-6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旧幕府 第2巻第4号∽A-1-57-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旧幕府 9号∽A-1-57-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旧幕府 1・2・4号∽A-1-57-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

江戸時代文化 第二巻第五号∽A-1-170-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies