(封筒)(宛名)東京帝国大学理科大学 教授 坪井正五郎殿 世界婦人誌 談話∽4-21-1-1
Type
Book
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-21-1-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 21
概要-体: 1
概要-部: 1
概要-名称: (封筒)(宛名)東京帝国大学理科大学 教授 坪井正五郎殿 世界婦人誌 談話
概要-物的状態-長さ: 185
概要-物的状態-幅: 160
形態・形式情報-資源タイプ: 封筒
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 09手紙・便り
索引事項-組織団体名: 東京帝国大学理科大学
索引事項-人名: 坪井正五郎
内容記述: 封筒で,元の宛名を消して, カード入れに使用している。
言語: en
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

坪井正五郎(宛) ∽4-11-02-02
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎(宛)∽4-12-03-01
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(封筒)(宛名)坪井誠太郎, (差出人)坪井正五郎∽4-23-4-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(宛名)本郷帝国大学寄宿舎坪井正五郎殿(差出人)東京西久保城山町五番地坪井信良∽4-21-3-2-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

理学博士 坪井正五郎殿(宛)∽4-14-28-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

理科大学 坪井正五郎(宛)∽4-13-07-01
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies