(集合写真)∽3_14_116

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 3_14_116

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: 3

概要-群: 14

概要-体: 116

概要-名称: (集合写真)

概要-物的状態-長さ: 107

概要-物的状態-幅: 415

概要-物的状態-返: 同

概要-物的状態-角度: 270

概要-物的状態-折: 一つ折り

概要-物的状態-面: 左半面

形態・形式情報-資源タイプ: 写真

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 12写真・アルバム

内容記述: 男性13人の集合写真。写真に写っている人の氏名を記述した紙が付いている。「もちぬしつぼいしょうごろう」との記述あり。

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2005/05/23

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(集合写真)∽3_14_99

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

集合写真∽3_23_4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(集合写真)∽3_14_108

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(集合写真)∽3_14_106

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(集合写真)∽3_14_107

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

集合写真∽3_14_47

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies