大地震∽G-10-2-1-10

Type
Book
Issued
1847//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: G-10-2-1-10

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: G 

概要-群: 10

概要-体: 2

概要-部: 1

概要-枝: 10

概要-名称: 大地震

成立年代-元号: 弘化

成立年代-年: 4

概要-物的状態-資料アイテムの量: 1

概要-物的状態-長さ: 238

概要-物的状態-幅: 152

概要-物的状態-高さ: 3

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 08文芸一般

言語: ja

資源状態: 完成・公刊形態

調査年月日: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

大地震∽G-10-2-1-9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

地震口説∽G-10-2-1-7

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

地震考∽G-6-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大江戸 関八州 大地震∽G-10-2-1-19

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

地震類焼場所明細書写∽G-10-2-1-11

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

廿里四方江戸大地震并出火場所附∽G-10-2-1-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies