唐船風説書の研究(抜刷)∽C-2-1-9-18
Type
Book
Issued
1955/8/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-1-9-18
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 1
概要-部: 9
概要-枝: 18
概要-名称: 唐船風説書の研究(抜刷)
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 22
成立年代-月: 3
成立年代-日: 12
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 256
概要-物的状態-幅: 181
概要-物的状態-高さ: 3
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 「帝国学士院記紀事」第5巻第1号別刷
言語: ja
年代範囲: 昭和戦後
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

唐船風説書の研究∽C-2-3-34-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

風説書∽C-2-3-37-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞研究 第一号(活字研究号)∽A-1-94
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

風説書∽C-2-3-37-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(プラウダ・イズヴエスチヤ紙の社説をまとめたもの)∽C-1-3-5-9-10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

演説の中止・解散・検束∽A-2-25
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies