(日記・手紙6)∽4-22-94-6-2-6

Type
Book
Issued
1891
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-22-94-6-2-6

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 22

概要-体: 94

概要-部: 6

概要-枝: 2-6

概要-名称: (日記・手紙6)

成立年代-元号: 明治(推)

成立年代-年: 24

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 07記録・日記・日誌

索引事項-人名: 坪井よの,坪井正五郎

内容記述: 日記か手紙のどちらかと推測される。正五郎の母からの手紙と推測される。明治二十四年頃のものと推測される。

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(日記・手紙69)∽4-22-94-6-2-69

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記・手紙96)∽4-22-94-6-2-96

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記・手紙9)∽4-22-94-6-2-9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記・手紙64)∽4-22-94-6-2-64

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記・手紙46)∽4-22-94-6-2-46

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記・手紙66)∽4-22-94-6-2-66

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies