専修大学新聞 第245号∽A-2-115-1
Type
Book
Issued
1950-01-25
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-2-115-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 2
概要-体: 115
概要-部: 1
概要-名称: 専修大学新聞 第245号
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 25
成立年代-月: 1
成立年代-日: 25
概要-作成: 五島茂
概要-物的状態-長さ: 545
概要-物的状態-幅: 408
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 専修大学新聞
抜き取り雑誌記述-号(No.): 245号
出版者: 専修大学新聞部
言語: ja
年代範囲: 昭和戦後
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

専修大学新聞 第253号∽A-2-115-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

専修大学新聞 第250号∽A-2-115-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

専修大学新聞 第266号∽A-2-115-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

専修大学新聞 第13号∽A-2-115-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東北学院大学新聞 第59号∽A-2-126
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東洋大学新聞 第529号∽A-2-120-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies