呉氏統計講話摘要第二∽3_21_13

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 3_21_13

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: 3

概要-群: 21

概要-体: 13

概要-名称: 呉氏統計講話摘要第二

概要-物的状態-長さ: 217

概要-物的状態-幅: 152

概要-物的状態-返: 同

概要-物的状態-角度: 0

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 06報告書・資料集

内容記述: 人口職業などの統計調査をまとめたもの。「故呉文聡記念」との朱印あり。

言語: ja

資源状態: 冊子

調査年月日: 2005/05/27

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(写真台紙)∽3_19_17_2_3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

銚子河口ノ一∽3_3_11_2_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類現状論 ヨーロッパ系統及其南部∽3_22_2_3_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

集合写真∽3_14_36

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類現状論 アジア系統北部∽3_22_2_8_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(講演草稿など)∽3_3_4_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies