留学新聞人の見た米国の新聞∽A-2-111
Type
Book
Issued
1950/12/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-2-111
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 2
概要-体: 111
概要-名称: 留学新聞人の見た米国の新聞
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 25
成立年代-月: 12
概要-作成: 日本新聞協会
概要-物的状態-長さ: 248
概要-物的状態-幅: 174
概要-物的状態-高さ: 7
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
索引事項-関係地-地域: 139.75426719999996,35.6709879
内容記述: 「世界の新聞」第二篇。表紙に「贈呈」印あり。
出版者: 日本新聞協会
言語: ja
年代範囲: 昭和戦後
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

フランスの新聞∽A-2-109
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

英国の新聞∽A-2-105
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

アメリカ新聞発行者協会およびアメリカ新聞編集者協会の活動∽A-2-104
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

米国に於ける新聞に関する法規と判例∽A-2-97
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

欧米と日本の新聞経営∽A-2-108
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

フランスの新聞の自由に関する法律∽A-2-102
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies