地理学的智識と人種論∽11_15_1_2_1

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 11_15_1_2_1

概要-箱: 11

概要-群: 15

概要-体: 1

概要-部: 2

概要-枝: 1

概要-名称: 地理学的智識と人種論

概要-物的状態-長さ: 245

概要-物的状態-幅: 162

概要-物的状態-縦: 70

概要-物的状態-横: 169

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 270

概要-物的状態-折: 二つ以上他

概要-物的状態-面: その他

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 学説による人種の別の区分の違い, 人種と地理学との関係が書かれた論文。「地学協会」と表紙の隅に書かれている。原稿を朱字で訂正した形跡あり。

言語: ja

調査年月日: 2005/07/11

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

地理学的智識と人種論∽11_15_1_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

地理的知識と人種論∽11_16_1_5_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

野蛮未開人種間の教育∽11_20_5_2_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日露戦争と人種論∽11_16_1_7_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

罪人ノ人類学的研究∽11_5_10_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類の地理的分布∽11_12_6

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies