衆議院議員肖像附小伝 其五∽I_4_203_7
Type
Book
Issued
1890-8-20
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_203_7
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 203
概要-部: 7
概要-名称: 衆議院議員肖像附小伝 其五
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 23
成立年代-月: 8
成立年代-日: 20
概要-物的状態-長さ: 545
概要-物的状態-幅: 394
概要-物的状態-縦: 303
概要-物的状態-横: 195
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
出版者: 毎日新聞社
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

衆議院議員肖像附小伝 其三∽I_4_203_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

衆議院議員肖像附小伝 其一∽I_4_203_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

衆議院議員肖像附小伝 其七∽I_4_203_9
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

衆議院議員肖像附小伝 其四∽I_4_203_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

衆議院議員肖像附小伝 其六∽I_4_203_8
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

衆議院議員肖像附小伝 其八∽I_4_203_10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies