(スナップ写真)∽3_14_103
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_14_103
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 14
概要-体: 103
概要-名称: (スナップ写真)
概要-物的状態-長さ: 182
概要-物的状態-幅: 242
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 270
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 写真
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 12写真・アルバム
内容記述: タキシード姿の坪井正五郎と紋付袴姿の外国人, およびもう1人男性が日本家屋の縁側に並んで座っている様子。裏に「進呈 坪井正五郎先生, 南葵文庫学術講話會開催之日撮影 明治四十二年十一月 南葵文庫にて 徳川頼倫」の記述あり。
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/05/23
備考: 写真寸法は111×153
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(写真)∽3_14_83
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

スナップ写真∽3_14_28
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(写真)∽3_14_79
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

スナップ写真∽3_14_15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(集合写真)∽3_19_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(スナップ写真)∽3_14_105
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies