明治十年ヨリ同十三年迄 御布告板刻物∽C-2-3-39-15
Type
Book
Issued
1863-7-15
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-3-39-15
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 3
概要-部: 39
概要-枝: 15
概要-名称: 明治十年ヨリ同十三年迄 御布告板刻物
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 13
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 202
概要-物的状態-幅: 142
概要-物的状態-高さ: 8
形態・形式情報-資源タイプ: 和装版本
形態・形式情報-表現形式・スタイル:
07記録・日記・日誌
内容記述: 和綴じ本
言語: ja
年代範囲: 明治時代
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

明治十七年一月十日回向院本場ヨリ四月十一日横浜興行迄勝負一覧表∽B-2-3-3-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

慶応四年 御触書∽C-2-3-39-16
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

宝永落書∽C-1-3-5-13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

民間雑誌 第三編∽C-2-3-16-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

目新録 文久三癸亥年七月十五日張紙ノ写∽C-2-3-39-14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

祭典作法 全∽C-1-3-5-12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies