理学博士坪井正五郎先生追悼記念絵端書∽4-13-54-1
Type
Book
Issued
1913-07-05
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-13-54-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 13
概要-体: 54
概要-部: 1
概要-名称: 理学博士坪井正五郎先生追悼記念絵端書
成立年代-元号: 大正
成立年代-年: 2
成立年代-月: 7
成立年代-日: 5
概要-物的状態-長さ: 143
概要-物的状態-幅: 94
形態・形式情報-資源タイプ: 封筒or袋
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 12写真・アルバム
索引事項-組織団体名: 三越
索引事項-人名: 坪井正五郎
内容記述: 坪井正五郎追悼記念絵葉書を入れた封筒。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(袋)理学博士坪井正五郎先生追悼記念絵端書∽4-13-55-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)理学博士坪井正五郎先生追悼記念絵端書∽4-13-10-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)理学博士坪井正五郎先生追悼記念絵端書∽4-13-58-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)理学博士坪井正五郎先生追悼記念絵端書∽4-13-57-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井博士追悼記念∽4-13-54-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)理学博士坪井正五郎先生追悼記念絵端書∽5_5_62_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies